2004-10-05 20:19:57人馬座囡囡elaine

2-10-04 ( SAT )

今日雖然係禮拜六 , 但因為要補課 , so 9點半就返左去city 度 , 但上sociology堂之前我就走左去睇醫生先 , 因為今朝開始無端端仲開始喉嚨痛tim , 仲要痛到連吞口水都會痛 , so poor~~~跟住上完堂之後 , 原先個行程係約左emily佢地去causeway bay 間貓貓café度飲野and talk , 但因為我喉嚨有事 , 成個啞婆咁 , so 只好改為一齊去eat lunch na , then 我 , Emily , charmaine , petty 就go左去mk食扒王之王 , 由12點食到差不多2點 , then 我就俾ida叫左我陪佢去 MK度行街 , 行到5點幾就back home lu , 我back到home即去食dinner , dinner之後就即刻去sleep , 大昏迷 , 由7點 sleep 到凌晨3點幾 , sleep到訓唔著 , so 起身on9

部電腦終於都叫做整好左dd na , so trouble~~~~起碼都上到網 , 但好多function仲未整返好 , 頂~~~