2004-10-01 18:24:18人馬座囡囡elaine

30-9-04 ( THUR )

今日真係勁黑仔 law , 話說今日係 emily , terry , charmaine , petty present interpersonal communication , 佢地present social manners ( 社交禮儀 ) , 咁佢地就模擬 terry and petty 舉行 wedding , 成班人一齊食西餐 , 而每個人都有不同 ge role , 而我就係 petty ge 伴娘 , 而亞 jack就係伴郎 , sylvia ( miss ) 就係 petty's boss , lulu 係 petty's baba , stella 係 terry's mama , 其他人都唔係好記得 lu , 總之今日就要著得靚 d and 斯文 D na , 咁我就著返 Grad. din 個條裙 , 但我又冇女人鞋 wo , so 著涼鞋代替 na , 點知就出事 na , 唔知點解完左個 presentation 之後 , 一邊鞋就 break 左 na , 過多幾個字另一邊都 break 埋 , 好彩有扣針扣住 , 頂住成日 , 12 點半落堂之後 , 我就用左我僅存的一個鐘 ge lunch 走左去新蒲岡度 , coz 今日係自修生報 A-Level ge deadline , 足足用左半個鐘先報完 , 即刻再趕返去 city 上 Tut . ge sociology , arm arm 趕得切上1點半呢堂 , 呢堂有兩組 present , 都幾 ok , then 3點3落堂 , 即刻同 emily , terry , 藍藍 , lulu , Jeff 去 carteen 填飽我個肚 , 順便傾左陣 project , 傾左一陣之後 , 其他人除左 emily 同我之外 , 都走晒 lu , 咁我同 emily 就去左 library 搵書做 project , then 就去左 sofa 度坐低傾計 , 傾到5點半之後就去上 putonghua ge 補堂 , 宋老師無端端突然測試我地 , 我同 emily 錯到 7 彩 , 唉~~~到7點2 na , 放得學 na , 正當我起身個時 , 條腰鏈俾張 chair click 住左 , finally 斷埋 tim , 點解今日我 D 野咁多 break 左 ga ???黑仔~~~~