2004-04-14 21:44:00超級氫氣人

嘩!!!終於見到我個名啦

之前話左果個視覺藝術傑出學生選舉,我都真係唔相信自己真係入左圍,又收唔到信喎,雖然係學校個網址見到,但始終都唔敢相信,今次去學校個網址CHECK
E-MAIL,又比我發現個名單訂左出黎。。。。嘩。。。終於見到自己個大名啦。。。YEAN。。。。。。。終於感覺到這個是事實。。。。我係唔係自對自己的自信心太少呢????真係諗返起以前小六教果篇文上口文<<鄭人買履>>添。。。。自信不足。。。。。唔但點都好。。。今次係真係見到自己個名。。。。係值得開心。。。。。^0^
今日的決定。。。係時候停止溫CHEM了,CHEM我總共溫了六日左右,雖然太少,但點都要停了,我原本頭先仲諗住明天開始溫PHY,但愈諗愈覺自己O的PURE好唔掂。。。。尤其是做過上次威峰比我做果份MOCK。。。嘩。。。。四十分拎得廿分左右。。。。咁攪發。。真係。。。。唉。。。。。。。唔得了。。。。。。但PHY真係由學校考MOCK前到現在為止。。。。只係溫左兩本仔野(總共係有四十一本)。。。。。我睇左二十分之一都冇都冇丫......唉!!!!都唔知點死。。。。但我又唔想PURE失手喎。。。。唉。。。唔理了。。。明天快溫PURE再抽時間溫PHY丫。。。。。。。。一定要。。。。