2004-08-07 18:36:57小林

北上(c755)旅程








嘩嘩嘩...

好耐無打新聞台喇

大家掛唔掛住我呢

咩話~~

唔掛住我!?

咁算lor

咁咪唔好睇我個報台lor




好啦

等我同大家講講呢幾日ge行程la

星期四

8月5日

一早起身

執好野

跟住

一家5口搭的的去火車站

去到羅湖諗住再搭的的去目的地

正當我地上到的的上

個司機就話超載

要一個人落車

咁就分開兩部la

跟住去左一個好特別ge地方玩

嘻嘻~~

果度就係...

登登登凳

就係牙醫診所la

其實去果到係阿哥同老豆豆

佢地兩個去整牙

咁我順便都洗洗牙

跟住舅父

車我地去食晏晝

再之後就去他的家

他的家有表哥表弟+表妹

又等我講講該屋苑la

果度有大約三四個海逸豪園咁大

仲有呀

絕對比海逸豪華

果度有好多個停車場

仲有會所

雖然係咁

一d大單位連豪華裝飾都只係100萬...

好la

賣完廣告

繼續講我ge行程la~

本來諗住去會所打籃球
(雖然要入場費$5)

但係落雨

咁就留o係屋企耡d

第一日就係咁過la



8月6日 星期五

今日其實要番屋企的

可是

媽媽說等哥哥把牙齒完全整好才一起回家
(因為哥哥的牙要分三次整)

咁又無番到la

我地7個小朋友去會所打籃球
(咁就無左$35...好采唔係我d$$)

同表哥表弟仲有阿哥打波

打到我身水身汗

跟住

兩個阿哥同大表哥

去同果個花園ge人鬥波

d人打波超勁

就係咁~~

呢日又好快咁過左


8月7日 星期六

一早起身飲早茶

之後哥同爸去整牙

之後就番屋企


呢個北上之旅係咪好精采呢~~
(白痴~~一d都唔精采)






     報告完畢<<over>>

pic:有一日夜晚俾表哥偷影