2013-08-05 01:15:12Sai ~

YO !


正式投身社會大學

自問入世未深    

人情世故亦尚未參透

結果背脊好快被插滿刀

每日同你共事十幾個鐘

見佢重多過見阿爸阿媽嘅人原來係隻城府似海深嘅笑面虎

出事嘞 (笑)

「 原來你太坦蕩蕩地把自己展露人前
     別人看透你的弱點
     更容易加以攻擊利用;
     原來你事事說無所謂
     以為自己順得人意
     查實別人以為不用考慮你感受;
     原來你大事化小
     以為退一步風平浪靜
     其實選擇啞忍
     別人只會得寸進尺。
     原來做一個太真實的好人
     是會吃虧的
     是適應不了這個太現實的社會的!」

黃婉曼道出了現實

---------------------

敬啟親愛的爸爸媽媽︰

YO! 職埸小人喺我第一年做嘢就遇到嘞 

仆到應一應

虛偽與世故

我啲咁蠢嘅人應該黎世都學唔識

因為喜歡那個無知懵懂而經歷過跌跌碰碰的自己
我喜歡入世未深
黃婉曼令我充滿力量 笑 )

當有人向我發射畢身絕學小李飛刀嗰陣

唔使擔心

你個女我大個嘞 (笑)

冇咁易被打敗

只要比我講下粗口  好快就可以消氣 (笑)

繼續奮鬥   YO ! 小人退散

                                   愛女上 <3