2013-02-08 00:25:54Sai ~

Live While We're Young


青春不留白 


「青春應該是人生最寶貴的東西。青春應該是活力的象徵,
  青春應該代表著希望,青春應該是未來的起跑線。」

但當我望見嚟句野嘅時候 

笑到好辛苦...

冇錯 青春不應留白

可惜 我感到我的青春己過 (笑)

年華逝去 時間一去不復返 

青春就係年輕人嘅無敵本錢 (笑)

雖然話邊個未試過年少輕狂

但係當而家行出街望到啲年輕人嘅行為

真係百般滋味在心頭 (笑)

即刻會反思以前自己係咪都係咁幼稚

核突當有型 

講句粗口以為自己魅力飆升 

頂撞長輩個樣重囂張過隻發狂大猩猩

望住佢地真係講不出聲 

諗深一層又可能係受青春期基因突變影響

唔怪得晒佢地嘅 (笑)

自問由細到大都冇乜輕狂過 (笑)

因為家有嚴父

諗起喺十八歲前佢都唔比我出街嘅日子就好難過

我的青春就是鬱在家裡數手指渡過

但當自己一成年 老豆就奇蹟地放手 放開所有 (笑)

超齡兒童終於可以踏入萬千嘅花花世界 (笑)

但反而唔係好習慣

因為自由實在嚟得太澎湃

由十八年嚟一路被軟禁喺屋企到鍾意幾時出街都冇人理

變化太大 But I'm lovin it 

青春不留白

我已經喺嚟四年努力為我就過期嘅青春油顏色 (笑)

My dear chin gu , 
please feel free to color my youth if u have any time <3