2007-06-27 15:21:56悪莋劇の鍩

爱=唉

我知你并不爱我?

只是你为满足自己想要的,一定要得到甘则!~~

你话你之前同你条仔果时,你就已经成日提出分手,但只是散5到,因为果个野次次都求反你一起....

你D系你的一贯作风吗?

但对住我,你错拉!~~

我越满足你,你就越过分...你根本都无念过人地感受!!

静系顾自己!一句任性就可以当咩事都无发生吗??

如果PLAY我的话,算拉!~

你知我最憎人地厄我的??

你自己做过D咩,讲过D咩,你自己最清楚!~~

包括你自己心入面念的.....或者我只是你过度,陪你度过你寂寞的时候!~~

够拉!~~甘的话,我觉得你连同我做F的资格都无啊......

我好累拉!~~

5想玩拉!~亦都5想伤害任何人!!你想点就点拉....

5好搞到我要发神经!~~

5该啊!~~

好来好去啊!~~~~

一切已经够拉,我觉得!!!