2007-04-18 18:24:06小龍

one year after...from THAT

我先講番最近兩日我冇online ge日子...
我真係好少可會一日唔上網
但為左econ mid-term我付出我全部精力
琴日仲要4:30a.m.先訓...今日mid-term...不太理想
暫時已知扣左10分左右...
只能說我唔夠努力!!!

之後叫小熊貓外賣...食完就抄maths...唉
見到都"O"晒咀...點解d微積分會複雜左咁多ge?
入左澳大後第一次抄功課...破處了~

星期六就係maths mid-term...睇黎我今次要比econ更加專注多十倍!!
上堂教得好簡單...功課突然難好多...mid-term又會再難d...不過戲肉係final...係難到無言...我可以話係咁多科中最難ge一科
好多人都會平時mid-term都好高...正常會有好多人有A(GPA 4.0)A-(GPA 3.7)
但因為一個final可以將d人ge grade拉低至B+至B-
證明final係超難...小弟亦由剛剛達到A-水平...拉低至B(GPA 3.0)

今日見到功課已經感受到今次mid-term會比sem 1 ge final更難~
連題目都令人睇唔明...d數又超奇怪...唉~睇黎聽日要快d溫先得

---------------------------------AYU------------------------------

題目所指的是...今日我坐巴士到培正...
見到好多人係著校服在操場...
沒錯---影畢業相
不過似乎是初三(我的補習生...方先生說~)...應該高三還未到

我只能說...為何時間好像隨著不斷長大而過得越快?
一年前的我們, 站在操場的一個地方, 齊來大合照...雖然不是最後的大合照(這應該是畢業考前的星期六)
但...我當時沒有太多感受, 反而現在更加...
不過, 希望這屆的畢業生能珍惜最後的一個月吧~
(聽聞這屆的能補送學生是多過我們這屆~真強~未知再下一屆能否青出於藍呢?)

這一屆的培正學生即將畢業, 他們也要準備一連串活動...之後便成為新一屆應屆畢業生...亦成為校友
我們顯得更老一輩...
現在我明白年老人為何常常有感歎~

現在我為我的前途立下一個決定...因為明天便要交major declaration form
我相信我的決定沒有錯
亦希望應屆畢業生亦不會後悔自己做過的決定

面對社會, 自己對自己定下的決定更不可兒戲...不過




兩者之間......仍然有一個階段需要我突破~
喵仔~ 2007-04-26 09:18:56

哇哈哈,但係我唔知幾時先會認真呢~
acct真係幾好讀的我覺得,~
i like it too.~
但係日后真係會好悶耶,<~@@&quot

我都派左cbis了耶~
還有很多進步空間= =&quot
上次實在是太笨了啦,,..

連字典也沒帶........

kiki一向都很勁耶@@

版主回應
但我覺得佢明顯比上個sem爆得更勁lor...

未來ge acct我唔知ar...but我只知考牌係超級難!!!
2007-04-26 20:03:00
喵咪... 2007-04-24 19:40:06

=3=”,我覺得如果我認真的話我唔會差過你架~kaka,

真係已經冇晒心咯,~就算有堂上氣氛,我都照做我自己中意做ge野,例如畫下公仔,發下呆,hehe,..先至唔理其他人做咩,~


都唔知點算搵返讀書個心,
希望分左科,~會好d啦~

版主回應
當你要認真ge時候我就會比你更加認真~
我都希望分左科會好d~
咁我就可以專心攻讀accounting~~(可惜y2同y1冇咩分別...好多科都要共同ge!!!)
相信y4 我會有唔錯ge GPA...
因為一個sem讀5科acct...1科mgmt~haha!!好期待~
我都係為左accounting先會入澳大ba~

你地今日派左cbis mid-term ma?
我比kiki差4題choices ar!!!
佢真係好勁~
2007-04-24 20:37:38
喵仔 2007-04-23 18:50:16

我而家的成績比高3差左喎=口=&quot,
為什么的~我唔制丫~我又要努力~
喵仔要認真听書認真做功課認真溫習先得,
再咁頹廢落去,,會變得什么也沒有的,
不過已經無左個心lu,
ba真係唔係幾岩喵仔讀,冇咩心機,
成日正係挂住玩,....

心情一日比一日差,

加油真的很難耶,講就易= =&quot
我自己都加唔到~

版主回應
梗係la~我高二高三都係補考先升到班and畢業~
你係補送入黎澳大喎~點同ar~
不同呢d已成過去~你睇我地澳大ge成績距離先la!haha!! 呢d唔知係咪叫物極必反呢!?


...我夠加唔到la~
不過我冇後悔讀ba~因為有accounting~
accounting在我心目中佔好重要地位

but如果冇左依家ge上堂氣氛, 我諗我d成績會好差~
所以某程度上都要靠d人咁入神地讀書ge氣氛我先有呢d成績
2007-04-23 20:21:16