2007-04-15 22:32:17小龍

pieces of things

星期四測法文, pro係dictation果度竟然好快咁講:"Les adolescentes ne bois pas d’alcool"
意思是"年青人不飲酒"...但佢實在講得太快
我只默到頭兩個字...so竟然默到後面四個字...如果我可以抄到佢ge話...
咁我就有機會有不俗成績(即是20/20--滿分ar!!)...不過卷要等到聽日先派
但20/20已經冇可能lu~我估最多18分ja...now

星期五mid-term management...當然死得la~每逢測/考management都會例行冇覺好訓~haha
今次好d ga la...我3點訓覺~有進步...上個sem測/考都係6點左右先訓...
6點幾就係我老豆起身...我就訓覺...真係諷刺~
今次我好大膽只溫notes~...之前我死都要溫晒d書~
mid-term果晚...8:30p.m.先測完...真係成身散晒~

返到屋企...modem short short地...加上我部腦又怪怪地
所以到左星期日...即係今日先可以上到網

今日down左avril lavigne ge 3rd album~真係等到頸都長la~
girlfriend...when you’re gone真係好正~~~

黎緊呢個禮拜好忙...星期二交management assignment
星期三交maths assignment同埋econ mid-term
星期六要maths mid-term
下週二/五又要英文present...最驚都係呢個...
上次我明明背晒d稿...都要狂手震...
加上第一次做咁正經ge present(以前果d只係好求其果d...手拿張紙是但up)
上次又要做slide出黎...又有好多要求...
不過上次present都有11/15...希望今次好少少la
唔好好似上次pro話我冇語調...

今朝我聽i-pod...聽番ayu ge 8th album"Secret"
心血來潮...立刻訂今次ASIA TOUR 2007~Tour of Secret~ge t-shirt!!!
我決志要每次開concert都買一件t-shirt!!!
咁樣我就累積兩件la~...
本來我想買毛巾...但我只想一樣...所以都揀t-shirt~

講番...我本來岩岩sem 1考晒試後ge第一日就剪頭髮~(冇記錯係1月12日)
直至前幾日我先剪呢舊三個月冇剪ge頭髮...
髮尾真係好清爽~KI MO GI~~~
之前訓覺d髮尾成日吉住我個頸...旁邊d頭髮都剪短晒~...本來又係幾乎遮住晒耳仔
但我唔知又等幾耐先再剪頭髮~
相信final完晒先...即係6月中~
黎緊果段時間真係好忙~

我第一個sem ge 總成績麻麻地...希望呢個sem會好d la(希望有3.1GPA或以上...但都幾難)
但冇左accounting係度...冇左一科可以拉分ge course
加上management個pro係killer...想有B字頭簡直難過登天~

今個禮拜講住咁先...呢個新聞台真係漸漸變成週記...
冇咁多時間打...
好吧...下週待續~
唉~~無話再講 2007-04-16 12:45:14

話說我已經好耐有真正剪過頭髮了.....上次番澳門都係修修就算....

版主回應
你果d點同呢...直情過晒個shoulder咁制...
但我見到你果時已經剪左...想像唔到未剪會點...=.=
2007-04-18 17:50:40