2006-07-10 00:40:23阿木

a wall

轉自立夫’s msn space:

July 08


每一個人與人之間永遠都隔着一幅牆,這幅牆的厚度永遠你都冇可能知道,想估計也是沒有方法的,胡亂推測的結果,只換得一臉無耐,一聲歎息.你想着當你與對方的心意最接近之時,現實亦是完全兩回事呢.......
今日我聽到一d事,更使我更加肯定,更加確切,每個人都有自己既想法,自己既秘密,旁人(甚至係自己最親密既人,朋友等等)是完全沒有辨辦法得知的,勉強追問,胡亂揣測,只會破壞彼間的關係同感情,作為對方最親的人,或者係好朋友,默默支持,默默鼓勵,默默承擔,這樣才是保持間友誼的最佳方法,凡事留一線,日後好相見,這幅牆是永遠存在的,與其與之對抗,不如逆來順受,還來得適合呢......




哈哈
呢篇文對我黎講...直頭係刺中要害
之前
我太想去了解朋友

希望可以探究別人的"牆"
呢個亦係我想講心理學ga原因

之前我只係諗住多了解...希望自己唔好又犯錯...
但係..後來反而變質了..
疑心重之外..情緒一轉做負面會亂咁黎...

現在...情況好了唔少...
但係呢篇文對我產生一種啟事.../

默默支持呢一點好重要
唔洗做咁多無謂ga事....諗無謂ga野...


算啦...都唔好迫得自己咁辛苦...
畢竟我仲係得果17歲...
好多野未經歷過
慢慢黎啦,,,


其實自問自己正常ga時候都已經係唔錯...
只係痴痴地線...



       旁人說我太瘋癲  我笑他們看得穿     


 哈哈