2006-10-12 17:22:36小臭ho

bbq~(因為冇人睇,唔寫書面語啦)

呢日好似話校長早放(但係我冇返...好唔開心,又冇左pe)

因為早放所以我叫左c_po出去打機~

而打機都唔係累到打唔到日記的主要原因bor~

我咁累,累到冇寫....係因為...........

我同bb,tobey,yan,fanny,平,
果凍(!?),怡(!??),?? =口=

<完全唔識打....又唔識寫......>
<我係文盲......=="">

去左bbq~ >v< 我覺得都ok呀~~~~

不過係咁比人話我~ =口= 唔比我玩火又唔比玩手指~
(其實係為我好........~)
(不過我冇野做會身痕~ >v<)

之後食左陣tobey出左去整左個心(係沙灘)

之後我地冇野做所以出左去行~(2點am左右)
<有d人早走左嫁啦....因為某d原因...>

從龜背灣行到去赤柱~ >w< 哈哈~d車行得好快呢~

哈哈~好彩有我炸~哈哈~(講笑)

不過行個時真係有d擔心佢地~

因為個意見係我提出~有d咩事都唔係咁好~

就算唔係我提出,有事都唔好~哈哈~

 >v< 我有乖乖幫手睇車嫁~

去到赤柱超多人lo~ =口= (個月亮好圓)

之後因為多人,又冇野做ge關係,我地返返去龜背灣~
(打的士)

之後等日出~d人啦~又話玩天光~點知冇野做,訓晒~ @@"

得返幾丁友咁~~~ >w< 係道傾左陣~
(好鬼凍,凍死人)

跟住5點幾仲有d牙伯牙婆去游水...=口= 見到都覺得好凍~

等左咁內最後的結果係.....睇唔到...==""

之後等車~跟住.........我見到日出啦~~~~ @@"

但係當我望下佢地的時候,佢地都訓晒....唔想吵住佢地~

所以我諗個時得我一個見到..... ><" 唉唉~~

之後一返到去就累死左,打左小小字,之後洗白白,最後訓死左~

訓左9個鐘先起身去食飯~最後去左玩~玩到1點返屋企~

睇漫畫睇到3點幾先訓~就係咁過左2日lo~ >v<