2005-10-27 00:05:08小土

日記(26/10手筆)

今次用白話寫日記呢~~~~

許久沒有寫日記了,
其實不是沒有特別事發生,
只是有點不想打字而已~~~~~

凡事種種,有開心,有無奈,有失望,有矛盾,頗精彩呢~~~

開心:
上星期五(21/10)放學後,
與同學們一起到銅鑼灣CEO唱K,
很棒啊~~~~
雖然只是短短的兩小時,
但已足夠我回味兩個世紀呢~~~~
想不到,我們班有那麼多的歌王歌后呢~~~~~
hoho~~

今個星期二(25/10)放學後,
與一班同學一起去interview呢~~~~
等待的過程中,有講有笑,
正啊~~~~~~~


無奈:
這事乃發生在(25/10),大家睇完絕對唔可以笑我呢!!!
話說25號朝早,我晨早搭車入中大搵施文(事緣我託了他替我借書)
幾經辛苦,終於10:00前趕到呢,
感謝主,也很感謝施文。

不要誤會,入中大只是前奏,真正的gag事發生了!
話說我由中大走後,搭火車到尖東,
然後再搭船到灣仔。
到灣仔後,我想不到應該往那兒走,
不過心想不緊要呢,因為如果行中方向的話,我會去到銅鑼灣,
就算行唔中都好,我都一定會搵到巴士上寶馬山返學呢~~~
於是就膽粗粗行啦,
我選擇了左邊(左向金鐘,右向銅鑼灣),
行啦,行啦,其實我一開始已知道我不是何緊去銅鑼灣呢,
(因為看電車的關係)
但諗住可以搵到巴士站啦,
點知行呀行,行呀行,我行左8個字,
都搵唔到巴士站,仲不知不覺,由灣仔(近銅鑼灣)行左去金鐘。
當我發現之後,當然掉頭走啦,
於是過左天橋,返番轉頭,
點知更gag的事發生,我諗住返灣仔途中會搵到巴士站,
撞鬼佢,點知我行下行下,
我居然行左去銅鑼灣,
就係咁,我用了個半鐘環遊了灣仔一週呢~~~
超有奈囉!!!!

世界真係無gag不有!!!


矛盾:
前晚收到一個朋友打來的電話,
認真說,這是我一個好好的朋友呢,
但我這個朋友早前卻傷害了我一個最好的朋友(很複雜的關係)

而我自己是一個非常感情用事的人,
只要有人傷害到我生命中最重要的人,
唔理你是天皇老子,我都一樣冇面俾呢~~

所以,當我收到這個朋友的電話,
真的想不到該要抱甚麼態度回應,
幸好,這時,媽媽有電話到,
好讓我搵個借口逃脫呢~~~
心情激矛盾。


失望:
前晚媽媽收到電話,
是大舅父打來的,說我的大表哥的女兒滿月擺酒
(都唔知佢幾時有個女呢?真神秘)
叫我媽媽出席呢(係去坪洲,因為我舅父是住坪洲),
而日子
居然係13/11號!!!!!
我激動得太緊要了,
順利的話,13/11是我的浸禮,
我很想我的媽媽出席,
但我媽居然答應出席大表哥的女的滿月酒,
推卻兩個月前出席我浸禮的承諾!!
雖然,這不能怪媽媽,
因為始終欠落人家的人情債,
而且,我媽媽其實是想兩邊都去,
但我其他舅父,阿姨又諗住約5:00由中環一齊入,
我浸禮至少4:00完,再影下相,試問5:00點出到中環,
再加上我媽媽是長期病患者,叫她左樸右樸,等於要佢條命,
又怎能要她出席呢~~~
於是,唯有好無奈接受囉~~

不過認真講,我超唔開心,
我深感受到自己居然連大表哥個女都不如,
雖然我知道媽媽不是這樣想,
但個感覺係我呢,
唉~~~~~~~~~~~~~~~

想不到,人生中最重要的一日,
卻缺少了我生命中最重要的人。

試問點樣唔失望呢!