2004-07-02 21:05:41尚未設定

往事,真的不堪回首~

今日又係無聊係屋企,咁就上網啦!上下D舊同學的網,有相簿咁就梗係睇下架啦!見倒佢地今年都過得好似好開心咁,其實都幾羨慕,佢地都係忙返學,又識倒好多新同學,真係好似好開心咁~

又諗下自己,今年真係都唔知自己發生咩事,都唔知係好彩定唔好彩!今年真係經歷左好多,浮浮沈沈,見盡了人面,亦見盡了人心.我終於都明白到咩叫互相利用;亦都明白真係冇利用價值的時候,真係會被丟棄!不過,今年真係令我非常非常唔開心,希望之後又失望,希望之後又失望,希望之後又失望........不斷不斷咁循環,但最終都循環唔番去"希望",只去到失望,好失望,真係好失望,既喜又悲,但都係悲多於喜........

有時我真係好唔明,唔明點解 神今年要我咁樣過,我真係沒有質疑 神的成份,但我真係只係好唔明.雖然,我今年無論係屬靈定係自我生活上面,的確係成長左好多,成熟左好多,但我真係好唔明,因為呢年我真係好不堪,呢年真係令我不堪回首,我真係再也不敢回望自己過去的呢年,我再也不想回顧,呢年的經歷什至令我覺得好痛,係好心痛,唔知點解,我真係好心痛呢年的所有事,唉!.........真係好唔想諗,有時,真係好想話比自己知:就讓過去的過去吧!時光既逝,由它遠去吧!但無奈,心痛的經歷在我腦海中從來沒有走過,只令我不斷地增加心痛,有時心痛真係達至劇痛程度,真係好痛啊~

雖然係好唔開心,但我卻冇後悔過,因為我呢年雖然失去左最寶貴的時間同青春,但我真係成長左好多,都只係多得呢年的一切經歷,但始終...我都真係不堪回首.若果不是這經歷,我便不會學習到書本以外的事同物,亦不會看到社會的殘酷,亦不會見到好人同衰(賤)人的真正分別.黎到今日,終於都停左落黎,先看到自己過去的得失,但一切都已經太遲,一切都已經過去..........我現在只想在這些時間,從新拾回自己,檢視自己,縱然心痛的經歷偶爾會令我感到很不堪,感到很痛很痛,我仍然要繼續向前走,我知道,跟住落黎的日子,我就背住呢種痛,向前走,只願就算有幾痛都好,都唔會再停落黎.

我真的很感謝 神,我真係完完全全感受到,祂真的無時無刻都陪著我,祂在這一年,真的陪著我喜,陪著我悲,陪我感受每一個友善的笑聲,陪我看盡每一顆冷酷的眼光~每當我感到無助同困惑的時候,祂會安撫我的心;每當我悲傷同失落的時候,祂除了會安慰我,還會提醒我,"其實我已滿有恩典"!真的,真的很感謝祂~


我已滿有恩典,我本應不配有這恩,但主耶穌基督的寶血洗了我們的罪,把恩典臨到我的身上,是救屬的恩典~
真的,我真的已滿有恩典了!
感謝主從我出生的時候,已經挑選了我,感動了我的靈!