2004-12-17 12:02:42尚未設定

其實我真係好開心嫁喇

傾電話傾到2點几…一直都訓唔著,一直係度諗頭先講過既野,一個fd既几句說話,我丫ma話我既說話,諗到好頭痛。好想老婆係我身邊>..<~有佢係度我先唔會咁痛,算啦,我唔可以再好似個細路仔咁,成日想搵人依靠。

都咁大個人,要諗下將來嫁喇~講真,我好耐都未試過咁中2一個人,諗番起,上一次應該係上年哩個時候,我覺得中2一個人到一d地步就會諗到好遠好遠,果陣我都有諗埋好多將來既野…我地哩d人,會有咩將來丫,又唔會結婚,又冇得生仔喎,唔好話d女仔中2bb…我都好想有bb丫…不過唔係我生就最好…我知老婆好中2bb~~覺得佢地好得意,但係我又可以點丫=”=,如果我一出世就係男仔,你話几好呢……唔知啦……可能諗哩d野係遠左d,不過老婆琴日講我地第時個屋企要點既時候,我都唔知點解覺得好冇可能,佢講起童話故事既時候我又覺得唔可以諗得咁簡單,不過E+咁都几好丫~~第時既野~話唔埋既~~繼續諗咪盞自己唔開心。

老婆有個FD,一齊左成年,突然之間,另一個話想分開,冇新鲜感喎=”=…咩分開對雙方都好…唉…又會既,感情既野邊有話新鮮唔新鮮嫁……佢當個女仔係家私咩=”=……要搵一個自己又中2,佢又中2自己既人其實好難,一齊左成年就仲難得,係唔真係一句冇新鲜感就咩都唔理,走左去就算先……我唔知啦……除左上一次之外……我次次都係俾人飛……=”=唉…諗番真係唔開心,不過E+真係唔緊要,反正擔心都冇用。不過晏D…又話冇野……好番喎,D人係咪搵野黎攪先~”~……係咪有D波折,咁感情就會有番新鮮感?唔……人地既野…唔理咁多喇,反正我知我一定唔會咁做。

晏D就可以見到老婆喇,好掛住佢丫>..<~,但係見一陣就要走,要好好珍惜丫>..<~~夜D同黃巧,A.LEE食飯~唔知大家變成點呢@..@,好緊張tim~