2006-03-01 14:50:03嘜芝高 士的

Ling!自認人品的確有問題!!!

係時候應該數落數落吓阿Ling啦,的確,就算榮登「至傻皇后」嘅寶座之後,仍唔作自身檢討,繼續將「傻氣」,發揚光大,班上越嚟越多人越傻,呢度,就唔作點名啦(自己應該都知自己事)。
不過,點講都好,都唔可以唔講佢,Ling。佢實在有太多嘅事蹟被我哋去奚落啦。成日都講埋啲唔經大腦嘅嘢,佢同金蘭姊妹啊大奶燕半斤八兩,有次大奶燕話:「不如問吓化學老師睇吓佢識唔識做化學題?」化學老師唔識做佢重做老師嚟做咩?Ling一樣傻,有次問神棍:「你問一條我唔識嘅問題,睇吓我識唔識?」真係冇嘢講,神棍奉勸過佢啦,思想咁單純,遲早有日俾金魚佬奸咗都唔咩事。
譬如話啱啱建報台嘅時候就遷出留言,搞到相當一部分人唔知點留言,阿Ling係典範之中嘅典範。因為擺烏龍上唔到,就問點解:「點解唔得嘅?」
「係唔係因為驗證碼嘅問題啊?」神棍問。
「唔係啊……」Ling回答。
「一係你post你登入留言台張照片啊。」
「哦。」
冇幾耐,佢post張相係:「Opps!對不起,台長已關閉了留言版。」係人睇到都應知道咩問題,上錯地方留言,咁Survey見到咪笑Ling傻囉。
「點解我上唔到嘅?」
「因為IQ問題。」神棍睇完都知咩事咖啦。
「係RP問題!」Survey話。
Ling重以為「RP」係啲電腦網路之類嘅術語,就話:「我唔係IQ問題,係RP問題!!!」
殊不知,「RP」者,即是「人品」也……