2006-03-01 14:40:31嘜芝高 士的

虹姐被質疑身份,是否來自地球

虹姐有時講嘢唔知佢係詐傻扮懵,定係講嘢嘅時候個腦冇運作,硬係有啲出人意表嘅言論,去引起大家注意。
虹姐同神棍講話佢屋企晚黑都唔煮飯,神棍就問咁佢啲哋成家人食咩。
虹姐就話:「我哋一般都出去食飯咖,一唔係就嗌個工人煮。」
「嘩……你阿媽唔識煮飯咖?」神棍問。
「我哋成家人都唔識煮飯咖,都係叫工人煮。」
「虹姐,乜你哋屋企咁勁嘅,我屋企都係自己煮咖。」笑笑聽到就話。
「邊似你屋企咁好景啊,日日出街食,你以為唔使錢啊!」小溪同虹姐講。
「乜你哋個個都喺屋企煮飯食嘅,好畸形啊……」虹姐覺得我哋好奇怪,「咁,你哋行街行唔行路咖?」
笑笑聽完笑到停唔得口,神棍反返轉問佢:「你屙屎用唔用屎塔咖?」
「乜叫「屎塔」啊?」虹姐問。
「「屎坑」知喇啩!?」神棍話。
虹姐一臉毫不知情嘅樣:「我一般喺香港行街都係專車接送咖~」
「咁用咩牌子車啊?」神棍問。
「寶馬、豐田~」
「嘩……人哋坐開都係「Rolls Royce」咖噃。」
「咩係「撈屎來食」啊?」虹姐問。
「勞斯……」小溪話。
「萊斯囉!」笑笑補充。
「哦……乜你哋行街要行路咖,咁畸形嘅……」虹姐竟然取笑我哋係異類,其實唔知最為異類嘅係佢自己。