2008-05-21 20:22:37Vivienne

高考前,我倒下了....

5月20號
為左紀念全國哀悼日,我都病低左....
由一開始咖37.4上昇到38.8....
髮滾...慶...
唯有拉拉臨出黎睇病啦,打針,呢樣也,肯定在所難免....

叫個護士細力D,詎都唔識得蓮香惜肉,一針係甘吉落黎
我明白,唔係詎痛,所以,無所謂啦....

本身以為翻到屋企睇電視補償下啦,點知唔記得哀悼日期間,一切娛樂節目暫停...
翡翠臺,亞洲臺,都黑曬屏....爽,第一次見


5月21號
今日我可以打死十隻老虎....不過我已經比左兩日咖針錢啦....
我問護士:我已經好翻曬,D針可唔可以退錢啊??
護士曰:你問下醫生,錢就肯定唔得退啦,不過你可以留住以后打咖...
我同媽M曰:護士話可以留翻以后打喔
媽M飛左我一腳....曰:大吉利事!!!

哈哈....
你都覺我無病啦....係啦嘛,打果支甘咖針又浪費時間,又消耗我能量...
我話明,下次打死都唔開兩日針!!!
呃錢咖D醫生!!

果幅圖係展示我針口咖,不過睇唔清,算啦....