2006-06-22 19:04:47叉燒包

22-6-2006

感恩,感恩,感恩!

嘩!今日名叫ORAL日
因為我考左兩次oral
第一,是學校的oral....最尾一組,等左好耐...
考既時候,presentation的題目...有個字(therapy)..唔識讀...其他都都唔錯!
discussion就好難講...冇..咩野要講咁....盡力了...hehe

第二,是retake會考的oral
role play...發生特別的事...我第一條問題...佢話我問錯...咁..我見咁樣...就飛了它...繼續問....其他問題都ok!但我響後面聽...candidate D,佢條問題好似同我一樣嫁wor...佢又冇事既...不用緊...
跟住,discussion我一開始原來會錯意...諗錯了個題目...好在...之後..講講o下,知錯了=.=...hehe
總括來說,我覺得我今年好過上年的!
完左後...我行錯路...跟住..當我掉頭行時.....弊...有好多手持問卷的追擊手...camp住左我.....我當時無所遁形.....
我今日.....破了最高紀錄...應該有十份.....同一款的都有3份....勁!

感恩今日很平安!
仲有呀...中午果陣落好大雨嫁.....我番屋企時....變了落湯雞....我幾驚..會考要延遲呀,不過神是聽祈禱的,我行去試埸,果陣仲有太陽!yeah
考試中途,都有落雨嫁!
考完試..神不想我又變落湯雞,所以...冇雨啦!
感謝主!