2006-05-16 19:16:20叉燒包

昨日去....

青橄欖....
好開心呀...因為我早到呀....
原來早d出門口....慢慢咁行去....係好舒服既....
神創造了呢個世界,也希望我們懂得欣賞吧~
去到那裡...早了...三個字吧~
不過,其他人都已經到了。欣賞你們!

完左之後,我去左百佳...wakaka..買了160g的薯片呀!!!獎勵o下自己
好耐都冇食過啦!雖然真係唔健康,不過好好味呀!

要繼續努力!早到~早到!



上個再上個星期日(7/5),我5:45am就無端端起左身....跟住...落街買報紙既時候...我見咁早...行o下先,我見到d人,我想...他們都是o岩o岩浦完,大概準備歸家了..我行左去..女人街(通菜街)...我數了這條街的食肆..總共有..............56間....係56間.......包括了兩間”炳記牛牛”...而呢條街....有兩間舖...我就咁睇招牌,真係估唔到佢賣咩...
咁多間食肆..一個月,每日唔同..都試唔晒呀!勁!
寫住咁多先..