2008-06-01 10:45:22xo

黑仔

上星期四五..连续黑仔佐两日...真系黑到自己都吾信...

因为已经开始佐实训...变到一日最少要上六节课...一三要上选修就变佐十节...难得星期四下午吾使上课可以俾我训耐D....点知又话要开会....结果搞到训觉既时间都变少佐.....开完会仲要我地写D吾知乜乜既野....开完会翻到宿舍三点几...训又吾系..吾训又吾系....结果都系无训....到佐五点多D...同室友落佐金穗食饭....去个阵个天已经黑晒啦...好似暴风雨要来临甘...我同室友都无带雨伞去....因为我想翻来个阵淋雨....到佐食完饭...真系落紧雨...虽然吾系好大...但系真系觉得好舒服...(来件事算系个日最好既事)...
翻宿舍途中打大雷...突然见到全部灯都息晒....甘就知道中蕉啦....宿舍D电脑全部都仲开紧嘎....过佐段时间有翻电...但系二十几分钟之后就又断过...唉...部电脑啊....有电..断电...连续甘四次..每次隔吾同时间...结果部电脑俾人断电三次...迟早俾人玩死....

星期五....第一次见老师发火...都吾知班人点霖野既....教到甘既人...真系命都短几年啊....真系觉得老师好辛苦....俾我就真系吾得啦...五六节落课之后...因为D事...又要自己走来走去...烦到死....

要为自己订立新的目标!!!!!