2008-04-07 16:58:32xo

手痛瓜痛

前日晚,四哥二哥佢地过来食饭......

四哥带佐支芝华士同几支绿茶过来...

食饭个阵四哥开佐支芝华士....四哥.大哥.我三个饮....

成餐饭饮佐七杯左右...因为系绿茶沟芝华士...所以好易入口...

食饭之后同班细佬.四哥.大哥佢地去天佑城...途中加多几个人...

去到就直接去佐骝冰场...因为系第一次玩....所以一开始个阵都好小心甘系旁边骝...识佐少少之后见四嫂拖住个细路女只手(应该小学两三年级)系一边玩..于是我就过去拖住个细路女只手一齐骝...同佢地骝佐阵....就跌佐两三次(自己学个阵又跌佐两三次).....我自己一个走开骝佐阵又过去同佢两个骝....结果四嫂拖住我同个细路女骝到好快(对于我来讲)...过佐几十秒...我就失平行跌底佐啦....而且仲跌得好惨个只(只手同个瓜依架仲痛紧).....于是我就过佐护栏个边投下......投佐吾够两分钟....见到四哥系度追紧健彬...但系五秒都吾够....四哥完全失去平行....睇住佢成个人向后跌....痛!!! 过佐去拉佢起身.....虽然望上去无事....但系边有可能啊...睇住佢骝得甘快,甘样跌法....

因为我地去个阵已经好迟了...只系得半个钟时间玩...

出佐冰场之后过M记...成班人食佐D野....但系出门口个阵见四嫂拉开佐四个件衫...已经可以见到有淤色啦....

熊熊 2008-05-10 00:02:07

哇~~有人拐带小朋友啊~~~

版主回應
个女仔好得意嘎!!!讲野都好搞笑.... 2008-05-24 07:58:57