2008-04-06 19:45:08xo

又吾知用咩标题

琴日下午自己一个人出去买野...因为今日就要翻学...想买一两个短T..又吾想翻学再出去买...所以自己一个人出去望下....

去到宏骏....岩系摩登简佐件衫出来...疏鼠打电话过来问我系边?同边个一齐?我话自己一个人系宏骏..之后佢就话出来见我请佢去大卡司饮杯野...结果我系宏骏等佐佢一阵..佢就出现佐啦...佢话好多高中同学都甘岩过来宏骏...事实..佢出现之前我就已经见班长...但系我好似认吾到我.....

之后同疏鼠去大卡司....但系因为大卡司无位...所以去佐思乐冰...但系个度都好多人...结果佢叫佐个雪糕,我叫佐杯野饮就算...去思乐冰前..系时常坐标买多佐件衫...系思乐冰讲起愚人节个件事...真系笑到我傻啊....小小电脑知识都无....唉..霖起都觉得好笑....

两个人系个度笑佐阵就走佐...因为我系出公交出来既...而佢系开佢部车出来所以...我开车搭佢过先达(本来霖住买佐衣服之后过先达买少少野)...去到先达之后佢就自己翻去...我就继续自己要做的事其实最重要系个边有间好正的豆腐花....买完之后就坐公交翻屋企...但系去到车站先发现自己无两蚊散钱..结果想去附近的铺头买少少野唱散佢...但系岩好买紧野个阵部车就过佐啦...激到我无晒意见.......但系最激气系我买完野之后...个老板找佐7张烂到无得再烂既五毫俾我(我买佐条绿箭,俾佐五蚊佢)激到我真系想讲粗口啊.....

买完等佐十五分钟之后就有车来...
首领 2008-05-25 22:06:10

你见到班长???阿玲???我都好耐唔见距了

版主回應
但系佢无带眼镜吾认得我.... 2008-05-31 11:47:03