2008-01-27 06:15:51 維 +*

  ═╬☆〞Give the baby’s words

    考妳考妳∕考倒妳。

     
    Baby, , I didn’t think in opened you, , because I am super     to love yours, , I also know you can bring me the          
    happiness, , I can’t make you sad, either sad.
    
    I know you want to understand me very much, , but you want      oneself to observe me slowly,
    
    I will also bring you the most happy day, , only you are       happy.
    
    I what can promise your Ao.
    But you still want obeying of darling oh ‵

    You say I am very strange recently, knowing nothing about      ㄚ .

    I am in disorder to what stuff to become angry Ba ∕

    Really true of~



    寶貝啊,,我不想裡開妳了,,因為我超愛妳的,,我也知道妳可以帶給我    
    快樂,,我也不會讓妳傷心難過。
    
    我知道妳很想懂我,,但是妳要自己慢慢的觀察我,
    
    我也會帶給妳最快樂的日子,,只要妳開心。
    
    我什麼都可以答應妳澳。
    
    但是妳還是要乖乖的聽話喔‵

    妳說我最近怪怪的,不會ㄚ。

    我只是無聊亂發脾氣霸了∕

    真的真的~ 

     
 
    --- --- --- --- --- --- --- --- ---


      Baby ‵ 我知道妳會體諒我的 ,,

      Lifetime ‵ 是我們的承諾﹡

      我知道我們可以做到的 ¯

      妳說不不對,, (抱) ”

      

      我發誓‵我以後不會再亂發脾氣了 。
 
      我是看到一個人的臉,,讓我整個肚濫起來。

      是誰的臉‵這個就不說叻 ¯

      阿ㄏㄚˋ,, 廢話不多說叻 。

   

      我們也要守護著我們的承諾 +* Lifetime 澳 `

      聽到了沒錒錒錒‵

   

      Baby ~ 啊

      我今天又熬夜了‵

      我知道妳會體諒我 ,,

      因為我答應別人的事情‵

      我以定要完成 ,,

      完成後我就可以陪妳叻 。

      知道嗎 ‵ !!!

      
      今天妳出去玩要小心一點澳‵

      千萬要記得澳‵

      

     The Wei baby guards a green baby during a lifetime

          ( 維寶寶一輩子守護著綠寶寶 )

         我知道妳也會一輩子守護著維寶寶叻≠

            

         記得澳‵ 

            曀月拾捌 

          *+ 是我們的定情日澳 +*


         至於我跟妳的定情物品‵

          等時間一到,,

          就會出現在妳面前了‵

          為什麼我不現在買呢 ,,

          因為時間還沒到 ﹡

          期待? ‵ xDDDDD”

          

          不是有錢不買‵

          而是時間沒到‵

          阿哈哈 ,,



    摁嘛嘛嘛嘛 ﹟