2012-01-07 23:37:43千年老妖

《【太陽草原】張秀卿 - 情弦~~》



老妖雜唸:Would like sharing some musics of I like, as Jazz, Blue, Romantic & Love, Country, Classical, Bossa Nova, Rock, Latin, Blues and Gospel…. music’s, happiness, passion & love with you, hopping you like it, enjoy it, and sharing this with your friends, too~~

 

 

※※※※※※※※※※※※※※※※

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t5Ps3fyAq98

※※※※※※※※※※※※※※※※

 

詞曲:江志豐

我的心 是你撥弄的弦
隨在你 由你去
秋夜眠 孤鳥飛入樹枝
甘是天意 緣已盡
有你陪伴中 青春人生這多年
天上人間 無怨言
%我願意 作你一生的情弦
陪伴你 走過海角天邊
我願意 作你一生的琴弦 那斷
來生再續緣 今夜寒風冷
甘是情 斷弦

我的心 是你撥弄的弦
隨在你 由你去
秋夜眠 孤鳥飛入樹枝
甘是天意 緣已盡
有你陪伴中 青春人生這多年
天上人間 無怨言
%我願意 作你一生的情弦
陪伴你 走過海角天邊
我願意 作你一生的琴弦 那斷
來生再續緣 今夜寒風冷
甘是情 斷弦

%我願意 作你一生的情弦
陪伴你 走過海角天邊
我願意 作你一生的琴弦 那斷
來生再續緣 今夜寒風冷
甘是情 斷弦

※※※※※※※※※※※※※※※※