2004-02-04 19:03:00天天

精海毛尚屍

每年年假都會有d搞笑的事,但今年呢單,我都冇諗到會發生得咁快。
第一日就出現咗。
2004年1月15日下午1:00,剛趕完報告,用了半小時執野,頂住兩個極大的黑眼圈的版主,大包細包咁趕上一架往台北車站的的士。
係台灣住過的人,都知道的士佬大部分都係扁迷。總之呢,上的士既時候佢同你講邊邊個唔好,你就「哦哦哦」,保證你慳番十幾蚊。而呢次呢有d騎呢,上左車冇耐,個司機突然問我:「乜野係善?孔子之道係乜呀後生仔?你大學生黎架喎?」
真係嚇死人,我一時間就係度諗,如果台灣人個個都咁重視中國文化,台灣就有救嘞!
但係阿叔愈講愈唔對路,但係一秒鐘之內拿左本三字經出黎:「後生仔,你睇第一頁啦!」再睇一睇,部車出面…都唔係行金山南路既,容乜易拎我去賣呀?!
真係唔對路,但又唔敢出聲…再睇下佢前面個吊飾,就乜都明哂勒!
精海毛尚屍!呢個老虔婆,妖婦!!!
自己傳邪教就算啦,仲要害人──害人都就算,仲要害我?!趕唔到飛機我就真係一個手榴彈炸左你勒。
講到後面個司機阿叔仲話:「佢(精海毛尚屍)指就係就世主勒!」
佢係救世主?!你就唔會係度楂的士啦,懵佬。
終於都落得車,上天保佑。
上到機場客運,坐係隔離的係一個阿嬸,「咦,件衫好sharp喎,咁檸檬黃既?」再睇睇,又係唔對路,寫住「falundafa」…咁熟既…
法輪大法。
好彩都冇對我點,我既肚入面亦都冇法輪。終於到機場勒…甩難啦!
嗰日的事真係好好笑,但係笑完之後都總會有些 dead air。其實諗深一層呢件事真係好值得反思。點解呢個社會總會有些人愚昧到呢種程度?咁都會信,社會邊度出左問題呢?風氣?媒體?個人?
千頭萬緒,版主覺得問題都在教育。怎樣的教育就有怎樣的公民。
一國之立,教育為先阿。