2007-08-06 01:07:32ChauChau

究竟係二人定三人飯局

欣欣話過會請我食生日飯
雖然8月,依然沒有忘記呀...

去左意粉屋食...叫左個意粉同pizza...
食食下佢電話響....聽到佢講埋自己係邊度食,好似叫對方黎埋

原來佢都有叫埋無聊芝既,不過又吾知佢係咪黎,吾敢話我知...哈哈
咁就叫定d waiters幫我地加多個位啦...
呢度d waiters服務好好,重諗住隔離就黎埋單,拍多張木台俾我地...

之後佢又有電話,係佢阿哥打黎叫佢去睇電話...
所以佢等到無聊芝黎,坐低(我對面既隔離),
叫左野食,講左幾句...佢就閃走左啦....

咁無聊芝又坐去佢個位(我對面),講野吾洗咁遠...
有個waiter又好快手咁幫我地移走張木台...

到差不多食完...
有個waiter又走埋黎話:”e,你個fd最後都冇黎呀,得2個人既....”
我話:”下,黎左架啦,之前個果有事走先,而家呢個咪係岩岩到ga law”

哈哈,可能佢2個把聲都差吾多,都係咁大聲講野,所以分吾出,哈哈哈哈....

到埋單,個經理又問d野好吾好食...
(岩岩欣欣又睇完,話想join埋我地...)
又話我地咁得意,鐘意分開meet,咁我地話吾係呀,
我地而家會合,有3個人架啦....(無聊對話不刪3~4句)

食到好飽...呢個月都吾想再食意粉同pizza...

因為HSBC credit card有折,所以我簽
即係話本身賀我生日既飯變左我請
哈哈...咁等到11月欣欣生日,我地再約過黎食飯,叫佢請番我先~ hehe
欣欣 2007-08-09 00:45:23

我生日我請返妳啦!!!!