2007-08-03 01:36:26ChauChau

無聊+變態 korean bbq dinner

因為我7月生日,大學同學約我食飯,去食korean bbq,
不掂好耐未燒過,簡間好dd既黎食啦...
所以去左漢和,吾去漢陽院...

嘩...明明book左都要等,搵笨...不過好彩吾算等得太耐,
d位都坐得ok舒服,d野食都ok多
夾夾埋埋好多野,但食得少少 =.=

食到好飽(可能係咁食肉既關係),我都有食碗飯(我驚冇米落肚會訓吾著)
又飲左幾碗湯,又食左2個球雪糕...

佢地又次次未食完/食完都會攞d淨左既野食黎玩
今次變態到落d o者o里去燒,開頭只係燒到似蕉糖
後尾燶左變晒黑色,郭大小姐又用筷子"了"起佢
"了"到好似龍穌糖咁一絲絲,玩得勁興奮.... -___-

有個侍應行過見到,好好奇問係咩黎
(佢好似以為個d野係食得,同埋覺得自己係度做都吾知有呢d野食咁問)
又有另一個見到又問,不過呢個好明顯知我地搞破壞
所以以危險,幫我地熄火,中止左吾俾我地玩....

埋單位位$130...都係一年一次好啦....