2007-07-15 00:43:56ChauChau

Pizza Express

生日個日除左去睇我期待而久既爆谷殺人狂之外,
另一個節目就係食我成日都想食既Pizza Express

好彩我地早去食(大概7點度)
如果吾係都冇位呀....

睇menu...好多款pizza我都想食呢...
不過只係食得一個...真係若惱...
叫左個antipizze ”litlia”, 意式雜肉pizza,同埋lassagne...

d野食好快就到,
3樣都幾好食,不過個litlia就salty左d...
個pizza同lassagne比想像中冇咁”漏”
雖然2樣野都好多芝士,但食完冇話滯住滯住咁

絕對好食過pizza hut,spaghetti house
不過又冇我係澳洲個間”Zeffirelli
(係Canberra係No.1 Value for $ Rest)咁好食
一路食就諗起果度個Vulcano(有好多chilli既pizza)同Marinara...

我諗香港都應該有咁上下味/款既,不過一定好貴...
係果度食,好平(below$60一個pizza),個個禮拜食都得...

食完去toilet....想沖廁,點知搵吾到個制...
吾通係自動感應個d...但我又冇吾到個sensor...
原來...個制係我本身以為係裝廁板紙個舊白色野...
彩...咩咁鬼大個(係有平時廁制既3-4倍),重要排牆....
真係新奇....=.=

可惜我冇帶電話入去,吾係影俾大家睇...