2007-06-11 00:44:44ChauChau

做了很多雙層魚柳"飽"的一天

今日要搵william簽野,可以遲d先起身...
表面好似益左我,但實際上係害左我

首先係吾記得左帶pen俾佢簽名
(試過佢有,但冇墨,所以都係帶好d)
好彩ronnie未出門口,叫到佢帶...

跟住,我又盲中中咁出左閘先知自己出錯出口...
要行多幾條街先去到太古坊...
搞到我本身係可以準時到,變成遲到 >_<”

平時我一定上左去佢office先打俾佢
不過今次帶埋新同事,都係安全d好...
所以行到lobby就打...重係車...駛緊去car park...
又未食早餐,所以吾上去住...叫我係lobby等...

嘩...好彩者...等左一陣
oh...佢真係吾知leo冇做...(我預計到)
oh...佢真係冇筆係身...(好彩叫ronnie帶)
oh...叫我地一齊去食早餐...
唉...我都想,不過大把野要做,趕住番公司 u_u

好彩等左一陣就有69,吾洗淋雨...
嘩...橫風橫雨到呀...似趕緊番屋企多過番工呢...

4點幾要site visit之後開會
要盡快搞掂開會要傾既野先....
嘩...個埸...根本係一個class room...點搞launching =.=
好彩kenny係度,吾係個會根本吾洗開

6點開完part 1,7點再開part 2
呀...又行左冤枉路... 落左去先記得條橋係頭先個層 -_-

又驚一陣開會冇胃口食野/冇野食
ronnie又話費事一陣我個肚又”咕”
(上次開會我冇食早餐,個肚係咁打鼓,俾佢聽到 >_<)
所以啦啦林去世貿間元氣食左野先...

唉呀....吾知係我無聊,定係新同事都係無聊人

講埋d野越黎越無聊...我明明好認真咁講我地可以去食MC KEE既雙層魚柳包
點知佢係咁笑,話我吾好無聊,同吾好再提個衰人,
咁以為佢冇睇廣告,吾知係咁解釋佢聽....
點知佢原來以為我係度講偈後語”多塊魚柳” = 多鬼魚!!! (爆無聊 @_@”)

點知去到怡東間cafe...先知min charge $88!
$88...叫杯lemon tea都$58,叫個三文治又$118...
JC都笑說,通常慶功先咁豪...總之叫晒成班JC黎...哈...
後尾叫d 小食 share黎食...

JC話冇上年本eYouth pamphlet,咁我即刻俾本佢,重問佢要吾要多d
ronnie即刻笑,話吾怪得知佢interview個陣,佢俾番本annual report我
我反而叫佢可以攞番屋企睇,因為office實在太太太太多呢d’雙層魚柳包’啦!

唉...又係講黎講去都係個d...不過都講到9點幾先走得
_______________________________________________

我本身吾知個新包全名係咩,所以去左McDonald個網頁睇
(http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/whatsnew/index.htm)

點知我發現....佢...佢...竟然張個包字寫左做’飽’簡直難以置信!!!!!!
用咁多錢去做個廣告都可以...定係香港人既中文水平....

呢個...可能係一個謎....飴興王...你快d幫手諗下辦法啦!!!
Mavis 2007-06-12 21:40:48

究竟係「食飽包食飽」定係「食包包食飽」呢?

我估兩個字喺現今世界係相通既。