2011-03-30 19:37:15Helena

03 29 低能日

 

 

 

昨過過去的展能日

又是一個挑戰老師極限日子...

 

點解學校做事每每都要咁趕

反正都已經預計好

點解唔可以早點跟老師說

好讓老師早點準備呢

 

這一夜

為了準備村料

結果我在pizza家12點半才離開

好感激好感激

因為這並不是她的責任

或者

也是那一句

感受到哪些朋友是可以共患難

哪些朋友只可以是娛樂性質

 

這一切一切

都是我在活動中的感受

太多了...

 

 

===點解你要帶兩個活動都是美勞?準備材料有排你做呀

心想, 總要有人去做o厘d活動, 我並不是偉大, 只是沒有人願意做

而且輕的活動你都已經選左了, 我還可以怎樣

就做...呀...

 

===唉呀, 你復活蛋上的毛絨條用咩貼上去架

用雙面膠呀

下~~~用雙面膠兩下就跌落黎啦

好想破口大罵!!!!!!!!!!可惜那時我已經開不了口

咩叫兩下就跌...

咁你話比我知用咩會最實啦!!!!!!!!!!!!!!!!

你知唔知我同pizza試左成晚

你估我唔知會跌咩

我地白膠漿又試過, 槳糊筆又試過....總之痴得的野都試過

我當時真的很生氣

就連係小濤我都係咁話

點解唔可以好好地說一句哄人的說話呢

只係簡簡單單的辛苦了也好

又或者不說話總好過說一些傷人的話

 

係咪真係同一個人越熟

越了解一個人

真係會因了解而分開呢

 

 

 

過了低能日之後...

換來的係我完全開唔到聲

又要sick leave

我唔想三月第四次sick leave呀

三月快過好無

 

 

 

 

     

上一篇:又一衝擊

下一篇:04 01