2010-12-15 22:04:32Helena

12月

 

 

 

唔知幾時開始

 

我就好討厭o厘個月份

 

 

 

 

 

來到12月

即係話一年好快將要過去

來到一年的尾升

工作量當然大增

我的教學要作ending

要準備學生的聖誕功課

要準備學生的溫習內容

還有一個壓軸的活動 - 聖誕聯歡

 

 

 司儀o厘個工作對我來說的確很有挑戰

自問十分之不善辭令

但我都會盡量嘗試的呢

 

假期!!!

仲有兩日!!!!

 

第五堂代左阿濤一堂體育課

原來係操場同佢地一齊玩都幾開心

中午冒著雨同pizza去豬源中心走一趟

唔知係咪咁

頭好痛

好似病病地

唔好放假先黎病呀

 

今日終於搞掂曬佢地的聖誕作業la

數學~英文~常識~

真係好想嘆一口氣+有一個成功感~

 

希望我的用心各位家長同小孩會feel到

好好愛惜呀

 

 

 

 

上一篇:安靜

下一篇:這禮拜