2010-09-04 12:07:21Helena

8月29日

 

 

又做了小女子第一次做的事情

 

基於本小姐的好奇心

跟左阿濤同素茵去左大陸做通淋巴呢

 

哈哈

其實我一直都好想試

做完之後真係有舒服到呢

 

不過好似親愛的母親大人不是很喜歡本小姐進行O厘個活動

 

跟住中午

好耐沒有同屋企人去飲茶la

大家都話我去旅行去到喪左

haha

睇黎我要收拾心情先得

十萬個唔想開學

學校的野讓我十萬個唔安心

 

飲完茶已經三點幾

回家

接媽媽陪我去改褲

原來改一條褲要咁貴!!!!

仲有陪媽媽去買餸

今晚要同弟弟吃最後的晚餐

皆因佢明天中午就會返台灣呢

而我又送唔到佢

今晚的菜式有蝦仁炒蛋, 咖喱椰汁雞, fish同菜

 

雖然自己搵的錢唔多

但係可以做到想做的野或者照顧返屋企人

這樣很好呢

 

這個係開學前最後一個星期日la

真係要好好享受

唔想接受這一切工作的來臨!!!!

 

 

 

 

上一篇:終於

下一篇:抱 怨