2008-11-02 18:05:50Helena

This week...

 
 

 

我發現

原來導遊唔係咁適合我...

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 

當一個地方去左n次之後

唔會再想到...

當一些說話又講左唔知幾多次

都唔會想再講

 

o厘個到底係咩特質呢

 

 

 

這禮拜的我好敗家呀><

 

 

 

this week

我收到最大的surprise

我好開心

是真的

我從來沒有收過這樣的祝福

你給了我很多的第一次

 

除了感謝你還是thank you

i must remember

上一篇:家聚來啦

下一篇:October