2008-08-28 16:35:59Helena

8月24日

今日係老一歲的大日子

其實很喜歡剛好這一天係星期日

因為可以首先去chunch見下耶穌哥哥

跟住就和屋企人去飲個靚茶

雖然很不喜歡2008年

不過我發現這一年對我來說都幾重要


跟住就同屋企人一起

去visit詩姐姐同細b

佢係剛來到我們家的細b

只有一個星期左右咋



跟住就同sister佢地一起

去行下街

再去食日本野

好多謝你地呀

仲有去唱k

雖然我還是抱病在身

不過唔理了

無理由兩次去唱k都唔唱ga ma

跟住我地就唱到三點la哈哈

唱完之後又真係唔洗開聲囉

仲有好押軸的蛋糕

好好味呢

雖然annie在台灣

不過我地好想你ga

尢其係唱到yes的時候



還有還有

很多sms的祝福

有燕湄豬, 耀生, 小玉, annie, 悠姐姐, 嘉恩, mat

多謝你地陪伴我的21歲

上一篇:8月20日

下一篇:in my heart