2006-07-16 13:43:13Lum~*

國際舞蹈節---第一天

這是花冧的第一份工作...番工前心情難免忐忑不安...但話咁快9天就咁過左..現在的心情卻是帶著點點的失落.失落是必然的...只因我認識了一大班好朋友,一齊說人壞話,一齊吃華峰,一齊看法證先峰,一齊唱k,還教識我飲酒.wakekekekekke~(其實是我自己要飲...)

第一天和fish在比利護送下走去搭巴士,很緊張很緊張...去到沒有什麼好做..只是和魚魚在helpdesk坐坐坐再坐...幸好...我親愛的女女們預計在1點半就會到澳門機場...終於都等到一點中la..於是就和司機叔叔去機場等佢地la.1點去到等.打電話比Paula.誰知我打錯去萬國的那個Paula(瘀到爆)..等等等等..等到2點幾都未出黎...我個心開始涼左一半:我會唔會接唔到佢地架?於是我拿住張塔莉青年劇圑的a4紙企係度繼續等...隔離位哥哥仔不停咁望住我...唉...但最後終於在2點3的時候接到佢地la...一問之下原來佢地個leader叫Grace...佢個樣細我好多...但已經21了..是不是我太老=.=""""""

不過興幸的是我那班新加坡女女很獨立.很有計劃..很多事也不用我操心.不似得fish那班可憐的神油們...英文也聽唔明..簡直嘔血.

番到去我就將要交代的事話哂比佢地知la...跟住夜晚8點就過去銀禧樓開會.我親愛的女女們準備了一張a4紙的問題準備發問...誰知在那個問答環節由於女女們太勇於發問的關係...大kathy等人過來和我說不要讓他們直接和教青局的人直接對話...於是我就同佢地講la..點知他們okok我...跟住繼續問...教青局個個克人憎的男人走過來罵花冧...什麼左住個會..你估我想架?你自己同佢講囉!

一肚氣之後搞到成12點先吃飯...仲要冇叫我同fish份...最後我地自己叫過~在第一天認識了sherman~shirley~michelle~現在當然很friend la!!!!haha~幾辛苦都係值得ge!!!

P.S.第一天沖涼時才發覺...我和匪薯也沒有帶拖鞋...
Oh my god! U know?? God knows...