2010-12-04 01:02:17

短訊 --- 03/12/10

我們只是用短訊閒聊了數句。

 

他退股公司,今晚核數師來進行年結,

晚上十一時半,我先給他一個短訊:

「整完D野未呢~?!其實, 呢個十二月, 你係咪應該會好忙?!

「未完~年底係忙D~要埋數同搵工」

「哎~=( …咁搞幾耐咖~?!你會唔會餓到暈低!?

「唔會, 我好大食咖」

「哈!我係怕你未食野, 餓到暈低

「要我暈低~~除非呢個世界無左合味道啦」

 

給他短訊,當然想他回覆;

但他回覆,我又覺得很不可思議。

 

也許只是禮貌,

但這個禮貌行徑,

卻令我一路上微笑著。

 

 

早在幾天前,我不想見到他,

因為我覺得他又再次食言,

說完成的東西依然沒影。

 

當知道看不到他時,

心裏感到不是味兒。

我知道,事業第一,

我是知道的,是了解的

女人是麻煩的動物。

 

 

最麻煩是,我沒有身份去撒嬌。

 

 

但當他依然忙碌時,

回覆我的短訊那種窩心,

把糟糕透的心情踢走了。

 

 

瑪姬,即使他不是誰人,都要做個體貼的女孩呢!