2010-11-25 01:22:19

有野 --- 24/11/10

究竟我們是「有D野」,還是「無野」,我也不知道。

 

大家都在集合地點見面,

黎輝打電話給他,他還在公司,

原來他誤會了是七點半,我說:

「正常丫佢都唔睇你EMAIL

黃寶寶說:「你點知佢唔睇咖~~!?你地兩個有D野喎

我說:「無喎~~佢講我先知咋

 

大家在點菜時,黎輝問我和黃寶寶吃不吃雞子,

我和黃寶寶都說沒所謂,黎輝說:「佢好似食咖

我說:「唔係喎我記得佢係唔食咖喎

黎說:「唔係喎~~我記得佢會食咖喎~~我明明記得我同佢相反既

我說:「唔好嗌住啦~~等佢黎到先

他來了,黎輝問:「你食唔食雞子咖?」

他猛力搖頭,我說:「我都話咖啦

黃寶寶說:「點解你會清楚過黎輝咖~~你地有D野喎

 

侍應端上糯米飯,我們奇怪地問為何會有糯米飯,

她說是送的。我連忙著她拿走,因我說我們太飽了。

「點解你地唔問下我先」他說。

「唔駛問」我說。

「但係我想食喎

「我就係知~~所以唔俾佢放低

黎輝和黃寶寶異口相聲地問,為甚麼他不可吃糯米飯,

我說你們自己問他吧。

 

點菜時,他看著我:

「我真係好想食糯米飯呀~~~

「點解呢~?

「我驚我唔夠飽

「咁你點其他野食麵呀飯呀唔好食糯米飯

「點解喎~~~~

「喇我俾你食糯米飯都得~~你唔准飲珍珠奶茶」

「唔得~~我要飲珍珠奶茶~~~

「無呀~~你只可以揀一樣

「我琴日飲左珍珠奶茶咁係咪都唔俾食??

「唔係只係如果你依家叫左糯米飯,一陣唔可以飲珍珠奶茶如果你想飲珍珠奶茶,你就唔好叫糯米飯為你好咋~~揀一樣」我說。

「哎~~~好喇好喇~~我飲珍珠奶茶!!!」他說。

同時間,他搶了我的果仁,我尖叫說:

「做咩搶我D果仁喎~~~~

「肥呀!!!!你成日話自己肥~~~唔准食!!!」他望也不望我說。

「唔得呀!!!!俾返黎~~~

「唔俾呀~~~果仁膽固醇高呀!!!抖先見你已經係咁食~~~唔俾呀~~依家全部我食我瘦呀~~~

「唔制呀!!!俾返我呀~~~D攞返黎呀~~~~」我不停頓腳。

「唔得!!!」他說。

我皺眉扁咀,黃寶寶見狀,搶回我的果仁,我笑逐顏開。

「炸腰果襯啤酒一流咖~~~~」我對黃寶寶說。

「襯~?!哈哈~~好似怪怪地咁喎」黃寶寶說。

「果仁配啤酒呀!!!!邊有人用襯~~~」他教訓說。

「襯!!!!!!!」我吼叫。

「好好好~~~」他投降。

 

「佢呀~~~成日問埋哂D我唔識既野」他向黃寶寶投訴。

「咁我以為你識嘛~~~」我抗議。

「嘩~~你問0D發到音但係寫唔到咖喎」他繼續投訴。

………………你唔想答我咪唔問囉~~~」我細細聲說。

「嗱嗱嗱~~佢次次都出呢招咖~~~一話佢就話唔問唔問, 0係度發脾氣

「以後唔問你野呀!!!」我不滿地說。

「係囉~~你呢頭話唔問呢D, 轉頭咪又問第二D…」他奸笑說。

………………」我被他攻擊得啞口無言。

「你自己話係唔係喇~~你成日話唔問, 但係又成日問咖喎」他挑釁說。

「咦~~~~~~~」我不知如何自處地叫。

「哈~~~你講啦~~~我一定會罰到你五蚊!」他狡滑地說。

「唔呀!!!!唔講~~~~」我閉眼搖頭。

他猜得到,我何時說「對唔住」,但我不會認輸的。

 

黎輝說了關於我們的工作,

我說我知道,他說他不知道,

我便說:「你都唔睇EMAIL~~~

他反駁:「咩唔睇~~~我有睇咖~~~

「咁點解你會遲到呢~~有睇應該知道幾多點」我微笑但帶點鄙視說。

「唔係我唔想睇~~而係因為亂碼而睇唔到」他強力反駁。

 

「我今個星期六日會起筆咖喇」他說。

「哈哈哈哈~~~~」我大笑。

「嘩~~~你咁笑法, 即係笑我點解今日唔起筆要等星期六日啦~~

「無D咁既事

「我知你心諗~~~你呢個廢人點做都唔夠我快咖喇~~~我知你一直都做得咁快黎顯示你既實力, 等人懷疑我既工作能力~~~你好衰咖~~~

「我無喎~~~~

「你無講~~~但係你咁做就係咁暗示啦~~~

」我忍忍忍。

「我無講錯哩~~~你個心根本就覺得我無鬼用

……………我唔知你講乜~~~我聽唔明~~~呵呵」我轉過頭,避開他的視線。

「好野喎~~~咁都忍得到」他奸笑說。

他一直都在挑戰我,何時會戰敗。

 

黎輝說那段說話其實給他看的,

只是因為我有同樣的擔憂,

所以也傳給我看,可是

「我其實無乜睇到」我說。

「下~~??!?!點解呀?!?!?」黎輝說。

「因為…………」我還未解釋,他已插咀:

「哦!!!!!!你又話我唔CHECK EMAIL,你自己又唔睇~~`0係度話我

「咁………我唔係唔睇~~~係未睇

「咁你開個EMAIL黎做乜先~~~開左又唔睇」他繼續。

咁佢俾我唔係用EMAIL,係用WORD咖嘛」我解釋。

「咁仲衰~~~我就話亂碼睇唔到~~~WORD無亂碼喇掛~~~

「我…………

「我我我~~!!!我咩丫你唔睇人地D野就得~~我唔睇就要俾你話

「唔係呀……………………………………

「仲話唔係!?!?你自己唔睇~~你又叫人睇~~唔睇你又鬧人~~~咁你係咪屈我先~~~

…………………………我無」我繼續忍。

「依家你屈我喎~~我好唔開心呀~~~你係咪要道歉先~~」他說出口。

「唔會~~~我唔會講咖!!!!」我堅持。

「我一定會罰到你五蚊咖!!!你睇住丫~~~~」他繼續挑釁。

 

黃寶寶莫名其妙地問我:

「你做咩要俾佢罰五蚊呀~?!

「我唔知~~~你問佢」我皺眉說。

「因為佢成日做一樣野~~我罰佢唔俾做~~~」他奸笑說。

「好卑鄙~~~」我說。

「咁其實係乜野黎咖~?!?!唔准做乜野呀~~?!?!」黃寶寶問。

「我唔講!!!!我點都唔會講咖~~~」我發狂。

「哈哈~~其實係一個不平等條約~~如果佢再犯0個樣野呢~~佢就要俾我罰五蚊~~~佢實中咖」他囂張地說。

「根本唔係不平等條約~~~我都無應承~~~係佢夾硬黎~~~」我反駁說。

「哈哈~~~係咖~~~佢無得揀~~因為我話事~~」他招積說。

 

其實,五大元不是一個問題,

只是,我也弄不清,為甚麼我會跟他玩這個遊戲。

 

 

吃飽飽,離開時,

他跟黃寶寶和黎輝一同乘地鐵,

沒有陪我到巴士站,我回頭叫了他兩次,

他說約了別人,不能陪我。

 

我頭也不回地走了。

 

不喜歡逼人,也不喜歡求人。

我知道這個習慣得危險,

還是多點自己離開較好。

其實他不陪我也有好處的,

起碼又不會被人說我們「有D野」。

 

 

兩年內,令我有這種感覺的,暫時得他一個。