2010-11-20 01:52:48

開回 --- 19/11/10

終於開回我的兩極端點了。

 

之前試了無數次,都開不了兩極,令我心灰;

唯有轉戰面書,及以筆名寫作自己的感受。

 

這半年內發生了很多事,

多得,我也未能盡錄,哈哈。

一下子要我重投這兒,都有點難度,

始終我在面書打自己的事已經有一段日子,

但,兩極一直都是我放不下的一個日記,

這兒記載了很多和他、他、他的故事,

我不願忘記,每一個他。

 

還是有些事,在這兒記錄較好。

 

這半年內,認識了一位男士 --- 阿康。

起初沒甚麼的,只是一般的朋友相處,

直到他弄我的頭起,我好像喜歡了他。

 

始終,差不多兩年沒有拍拖了,

別說拍拖,我連認識新男士的機會也很微,

他的出現,好似彌補了我一些空虛寂莫感。

 

我很欣賞他,他有足夠的學識,

是我喜歡的那一類。相處下,

他也蠻難捕捉。

 

星期三才吵了一會,

今晚,他又好像

 

怎樣說呢?我不會想像他是不是喜歡我,

甚至我喜不喜歡他也是一個問題時,

平常心,最好不過。

 

義工那邊的口述歷史,我已做了兩篇,

第三篇也將近完成。今晚完成第二次會面,

輪到阿康做他的個案時,他說:「得返個半鐘咋喎..

我看一看他,他也看著我。然後我一聲不響地走

「喂喂喂~~~你去邊呀?」他從椅子站起來追向我。

「你話得返個半鐘嘛,我咪同邱姑娘講唔做囉你」我說。

「我有講過咩~?

「咁……你做唔做0」我扁咀。

他用白紙拍拍我的咀唇說:

「成日扁咀~~唔好扁咀~~~扁咀解決唔到問題咖~~我依家過去喇

 

與他離開,他說:

「我鬧左黎生點解星期三都仲要約你出黎..

「下~?!你做咩鬧人~?!」我奇怪。

「梗係啦~~你都無時間休息喇~~咩一二四又返學,星期五又要黎呢度,星期六日又要做佢份野~~依家連星期三都唔放過~~你想人地成個俾哂你咩??

「哦~~咁其實我無所謂

「佢成日都係咁~~決定左既野先同人講, 又要問人介唔介意~~咁如果佢覺得我唔鍾意~~咁就唔好叫你出黎啦

「我無所謂咁如果你話要MAN’S TALK既,咁我唔到都得

「我梗係無所謂啦~~~

哈哈。之前,因為黎生給你太大壓力,我暗地裏責備他;

現在,因為黎生沒給時間我休息,而他私底下怒罵他,

我心裏,很甜。

 

與你吃完了宵夜,你結賬時:

「乜你無飲野咩~~??」他問。

我搖頭。「唉~~我都話我唔細心咖啦

然後我們走出餐廳,他從我身後壓過來,

我走得慢,被卡在門和他中間,我夾到了。

「哎吔」我慘痛地叫。

「點解次次你都俾門夾到咖」他問。

「因為你唔俾我出先囉

「我有咖~~~不過唔知點解次次都夾到你..

UM~~咁我下次俾你出先丫..

「咁你即係話我無風度啦~~又唔細心啦~~嗚嗚~~~

「唔係~~~可能你想快D出黎0….

「咁即係話我心急啦~~~嗚」

你真可愛。有時活潑有時難搞的你,令我很好奇。

 

「呢度D咖哩好好味」他說。

「真咖~?!?!?我好鍾意食咖哩咖~~~」我說。

「我今日LUNCH0係度食

「哎吔~~明知抖先我地黎呢度食啦~~~

「我岩岩先話今日0係度食,你今晚又要我0係度食,要食兩餐乜咁狠既你..

「係咩~?!?!?!你有講咩~~???!

「我岩岩先講完

…………對唔住」

「又講對唔住?做咩你又講對唔住呢?你究竟做錯乜野而要講對唔住呢~~~我發現對唔住真係你既口頭禪黎咖喎

「咁咁你話我狠丫嘛~~~

~~做咩講對唔住~~你講對唔住即係你認同自己狠囉..你究竟知唔知對唔住點解」

「我知咁我唔係狠丫嘛~~但係你又覺得………

「咁你咪答我唔狠~~唔得呀咁~~~你講得太多對唔住~~以後唔准講呀~~你講一句我罰你五蚊~~

「點解要咁喎~~~~~」我扁咀說。

「無得解呀~~~你講得太多對唔住~~~」他兇兇地說。

粗口不讓我說,我明白,連對不起也不可以,真是呢

 

我見他左搖右擺,我問:「你好似坐立不安咁喎..

「唔係呀~~我有D扁平足~~所以唔企得耐

UM~~咁樣, 你期望架巴士快D黎啦~~咁你就唔駛咁累

「咁又唔駛

...~~都希望佢快D黎啦~~等你唔駛咁悶

「邊個話我悶呀~?!

「你呢幾日都對住我~~我驚你悶咋~~~

「邊個話我對住你悶咖~~?!?!你屈我

「無」

「咦~?!叻左喎~~唔係講對唔住

「因為我無屈你~~哈哈」我笑說。

「總有機會既~~~你一定會衰0係我手上~~~」他也笑說。

我面紅了,迴避了他的眼神。

 

回家路上,一直在微笑。

 

今晚,他告訴我可能會到澳門,

我心情得矛盾。

我希望他找到一份新工作,

但不想他離開。

 

 

 

不想他,離開我,

起碼今天,我這樣想。