2005-03-25 01:33:56瑩瑩

昨天激死我 22/3/2005

成日都係為左盒帶(盤點培訓錄影帶)走黎走去
最激氣係叫我做野個McDonald 諸多意見
但全部都係廢話
1)佢話個主持無著工衣……佢都short既,你幾時見過training的錄影帶主持會著 工衣出黎架!!!!

2)佢話要縮短片的長度,但佢又要求每個步驟後都架個summary俾人睇,仲話出幾秒,又話加插實際盤點情況~~~~
你話呀~又要加野又點縮短呀??出幾秒又叫人點睇呀??

3)最難頂係一時又話俾notes d 人, 一時又話人地會唔見份notes,一時又話我唔係度點搵返兩樣野出黎(碟同notes)一時又話d人會訓著,我使唔使理埋d人去厠所咁點,突然有人不適咁點…….佢都short既

4)又話要加插一段如果發現盤點實際數量同電腦數唔同要去再check一次……..
我完全覺得佢係低能…..一.我地在錄影帶已重覆話如果有誤要重點,不可漏點,要主管check…二.呢d係常識啦~如果見到一萬同一百的距離都唔識重點的話個個人都唔好做呢份工啦

5)佢之前又話d人的素質唔低,唔好話佢地做錯係素質低~但講到話d 人唔識聽putonghau(!!!!內地人唔識聽到!???!!!)
d 人會訓覺, d 人會唔明, d人要強調先識做的時候又話到d人好白癡
我真係想應佢最白癡係你!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6)最過份係佢話唔係個個都好似我咁得閒可以慢慢睇d字!!!!!佢都short既….
佢有冇真係走過去倉到睇下d人有咩做!!!!
我無野做係邊個害的~
如果有人好多野做有人無野做的話都係個老闆管得有問題!!!!!

仲有好多~不能詳述
你話係咪好激氣??????