2013-08-28 15:06:32開心寶寶 ☆_☆

囍事 - 結婚介指

其實要搵一對岩大家既結婚介指真係好困難,
因為一對相同既介指,
如果男仔岩, 女仔又太man...
如果女仔岩, 男仔又太女人...
我其實真係想買D品牌介指架...
因為我不嬲就中意名牌架啦.. 
但係成兩萬幾蚊一隻.. 仲要唔係純白金..
如果第日肥左瘦左唔岩戴, 又無得改...
莫非就真係為左個品牌咩~? (雖然仍然吸引)
算啦... 番回現實罷啦...

去睇過周生生, 周大福果D...
都只係賣D普通款..
睇岩一個款但想改少少..  又話唔得..
肥肥雖然手指粗, 但係咁大間金鋪竟然一隻岩戴既結婚介指都無...
無得試下實物, 咁點造呀?? 真係激到飛起...

最終我地都係番左去最熟既大福,
佢果度真係有好多不同種類既結婚介指..
始終自己設計, 真係想點改都得..
最終比我地簡左一對各有各特色而合埋又會係一對既結婚介指...
YEAH!!

聽媽咪講佢地係特別用手幫我地造,
所以由簡石到造起.. 要好耐...
不過已經等左九個月喇...
唔知幾時先有實物呢??

期待中...