2006-11-21 14:45:34菠蘿油小白

無理

已很久很久沒有更新日記了…
因為最近都是在寫blog的…

現在我的心情…不好…
朝早那個地鐵阿叔固然可惡到極…
但最可惡的是你…

你覺得無野…咁就無野o羅…
你覺得我無理…咁我就無理o羅…

講了很多次…就算咩樹都好…
總之一定要係你氹番我先o家o麻…
今朝我也說了再見才收線的…
你說…你即時打了過來…但我無聽…
電話無響過…我點聽呀…missed call都無啦…
我嬲…之後咪收埋個電話o羅…
隔了2個幾鐘…我看到終於有1個missed call了…
到午飯…你才打了第2次來…
但…不是來道歉的…也不是來氹我的…

唔係我成日覺得你對我唔夠好…
而係呢本就係…
雖然我無否認我有時都好野蠻…

估唔到因為一個唔相關既死賤佬…
都會攪成咁…aiyo~