2006-09-29 17:51:12菠蘿油小白

我很難過~

因為很無聊…所以在yahoo開了BLOG…
雖然好似有點遲鈍…

9個月前的難過事…
又再一次發生…
我都唔開心呀~不停咁想喊…
喊到我都覺得自己好淒涼呀…
連眼大大既我(hoho)…都腫到眼袋大過眼…
見到都覺得自己無陰公呀~

但決定了…雖未決定實行日…
但…一年唔見呀~咩聯絡都無呀~
都幾大既一個考驗…
你也知道了我的決定…默默的接受…
說無試過有一刻唔想同我一齊…
說無論如何都唔會掉低我…
說如果是我鐘意左第2個…會祝福我…

我的人生…可否由我來決定呢…
不用想別人…只想自己的感受…
這是自私嗎…但…
今次我決定了不為自己…捨身成仁…
所以…我很難過…

會變成怎樣…很無助…有點忐忑…有點不安…

傅明憲點解會變成咁樣…
老公一走佬…就拖呢個攬o個個…
以前唔係好似好恩愛既咩…
又是因為錢…所以會跟他結婚嗎…
我唔想做現實的人呀~