2006-09-24 20:37:11菠蘿油小白

別在我的背後說壞話

好仆街o羅…
唔好話係人啦…
完全唔係男人既行為…

好嬲超嬲非常嬲十分嬲…
仲唔知做咩…竟然會咁蠢嬲到喊…

我做左d咩傷天害你既事呀???
駛唔駛咁憎我呀???
我低低地…關你Q事咩?!!!
我係單純…我係白痴…
我係由細到大都係咁…
又關你咩事呀?
你又唔係我邊個…

我係咪真係咁黑人憎呀?
我又反覆思量過…
我係咪真係做過D咩事犯親你呢?
我諗唔到…
只覺得我真心當過你係朋友…
唔明點解你要講得咁絕o羅…

整定掛…明明應該無咩可能我會知道…
但…就係知道晒…

隔左一陣…心情平伏多了…
只能說…咩人都有…
我問心無愧…
我永遠都係咁白痴呀…
你理得我咩???

做好真係你話個句…
以後都唔會再見~