2006-09-18 14:58:30菠蘿油小白

公司有個女魔頭

好彩無接觸…又無抵觸…
但…only聽都覺得好恐怖喎…
除左日本人…無人會留o係公司食飯對住佢…
但…佢又會有個拍左好耐既幾高級男朋友喎…
咩人黎…女人真係麻煩d…

我都超麻煩…
又覺得有d煩…
有時都唔知想點…
仲要連續2,3晚都發夢…
唔好咁邪好無呀…

其實都唔知轉工係咪好事…
不過都幾慣…
因為都仲未有咩做…
但…

最憎人做既…
我就一定唔會做?!
我係唔係衰人呢…
太衰既…我又做唔出…

旁觀者清…
但…我係當局者…
討厭拖泥帶水…
討厭優柔寡斷…
但…沒有明確的感覺…

快24才了…
可以在生日之前…
明朗化嗎?

最麻煩就係有得揀…
但無得揀又好似…

最重要…都係開心~