2006-08-17 11:11:17菠蘿油小白

十分.愛

可能…始終不是當事人…
所以…還沒有很激動…
但…亦令我有點…感受…

相識10多年的好朋友…
之後”佢”同佢同”佢女朋友”o係異地相識…
再之後”佢”先番HK…
”佢”同”佢女朋友”一齊左都3,4年…
就o係”佢”女朋友番HK前幾個月…
”佢o地”分手了…
最後原來發現o係”佢”既好朋友佢同左女朋友一齊喎…

我又覺得無話邊個錯o既…
同埋佢同佢好朋友個女朋友…
即係而家變左自己女朋友…
幾時一齊左都唔再重要lu…
但…咁一開始明知o家ma…
係咪真係咁要同呢個女仔一齊呢…
揀左同好朋友既(以前?)女朋友一齊…
係咪即係佢放棄左同好朋友既友誼呢…

當事人還未知道…
但如果…不幸係我…我會想知道真相…
我想…我仲會咀咒佢地…
因為我唔係個心地好既人…hoho~

事情複雜得來…
其實又好似很簡單…

愛情…唔係一齊…就係分開o家啦…
只係分開左之後…
佢或許仍存在自己既生活圈子…
變了另一個身份出現…

點解要做出傷害其他人既事呢…
學下阿”咩”P卡夫咁咪好o羅…
相親相愛…

即使好似係天生既宿敵…
受到所有人既反對…
仍能義無反顧勇往直前既勇氣…

我都想有呀~
唔知點解…
我係超級非常勁大十分小器…
心地亦好似俾一般人惡毒…

即使知道係以前既野…
但…仍然會”chik chik”然…
有時仲會越諗越嬲…
係我太神經過敏嗎???

你講既…o個個…係真的嗎…
有時都會覺得自己好似有d過份…
自己好似都未能做到既野…
但…又要求你做呢樣o個樣…

我應該相信…
我應該堅持…

係因為我自己”仍”住…
所以會發咁既夢嗎??
但…同一晚…3次喎…
好邪呀~
發夢都蝦我…想死呀??!!

唔知點解…最近又諗番起”獨家試愛”
原來都差唔多半年前啦喎…
好想睇多次呀~

點解我d日記睇唔番既???
攪錯呀…