2006-08-14 11:28:55菠蘿油小白

新しい仕事

有點突然…都無諗過轉工既…
係因為コウチ介紹…
雖然半年裡…請左起碼7,8次病假…
但…只有最後1次真係去見工ja…

都唔知點解會請我…

完全唔同field…咩都唔同晒…
難得我o係ジャル開始熟…
仲教人野tim呀…
估唔到個高級人仲原來幾buy我喎…
唉…番新工前一排…
都幾忐忑…又發夢呢樣o個樣…
但…都好似決定左啦…
咁可以點喎…

無得出超平TICKETS啦…
我要賺多d錢…去日本…

番工已經1個week…
我都好似無做過d咩…
只係MSN同上網咁啦…
但…之後好似會好忙…
跟o個個日本人…佢地又話好麻煩…
唉…點算…
是但啦…最多咪搵個份…

好忙呀…
又接多班…
1week5days…
我…會唔會過勞死o家…