2008-09-18 03:06:31涵泳

慶中秋

14/9/08 中秋節
本以為今年中秋放左工會得自己一個睇獎門人,好彩有陳家輝,請食日本野之餘仲帶我去玩煙花。好難忘。

琴晚間日本野第一次食,樣樣都唔錯,下次可以同MUM去試下。不過佢地都唔知幾時返......> <

返到home lene lene話悶,我地數返過往咁多年中秋做過d咩。佢用organizor我用dairy做憑證,原來不經不覺都0係呢度寫左5年喇。

15/9/08 追月

今日返早,放工趕去join 梁家進一齊搭van去正街,然後上斜直踩高街。終於去到喇,好犀利呀,佢有potential做tour guide~之後我地去左公園>贊育醫院>源記糖水。原來早在census時我已到過這裡,好神奇呀,只係一街之隔。

之後我地行返落去西港城搭丁丁去太古城,好熱呀!不過經過好多平時留意唔倒既attractions.例如灣仔大昌和押已經改建左做食肆同cwb既三越已經拆左。

今晚梁家進實現左我一直以來既兩個願望,就係去高街同食ruby Tuesday. 0個度d ribs真係好ok,不過ribs根本就係好味嫁啦。不經不覺我地已經識左8年喇,但係我覺得大家仲係好似好神秘嘩哈哈~~~~~~~~~~

*陳珮琦而家0係沙巴。

今晚之後更加想去烏奴奴同stay US幾個月。

17/9/08 day off

下午3點幾去左牛頭角下村食tea,因為要等burracy,我自己已經食左一間喇。之後佢嚟join我食第二間。我地去左11座鳳凰同10座興記。之後去左唱k,開左容祖兒concert。到左8點幾,就去左12座食金利來食大牌檔 > < 原來去錯左同名的,呢間冇打冷嫁…….

**多謝大家俾面~~~

因為下年年頭拆喇,其實如果真係要試哂咁多間會有d難度,我遲d會再去食其他嘩哈哈~

之後我地0係淘大又起哄左一陣,等埋瑩瑩就去左食金滿堂。今晚好開心,因為有丁千金呢位攪笑高手,我地全晚都0係度家好月圓。連食飯cheers 燕京啤酒都係祝家好月圓。痴左線,…………