2007-06-13 21:23:00阿弟

Shine of Hilary Duff

圖:Dignity 日版專輯封面



Everyone knows that I’m ten feet under
每一個人都知道我的自卑,我的疑惑



Till you come along and brighten my day
直到你的到來,並照亮我的生活



Everyone knows that you kill the thunder
每一個人都知道,是你解決一切的煩惱



The worry in my brain
一切我心中的疑惑



You’ve given me the strength
你給了我動力的泉源



To see you right through the haze
為了讓我看清你站在層層迷霧中




Shine, come on and let it shine
閃耀你的光芒吧!!



Light me up, make me feel alive
照亮我;讓我好似重生



You’ve got what it takes
一切都掌握在你的手中



Shine, and only you know how to lift my spirit off the ground
閃耀你的光芒,只有你知道如何救贖我的靈魂



And chase those clouds away
趕走那些惱人的烏雲



Shine on me today
為我閃耀你的光芒




When everything’s wrong
每當我感覺事情不對勁



I just pick the phone up
我會撥電話給你



The sun in your voice really fills my eyes with tears of joy
從你聲音中照耀出來的陽光,讓我留下喜悅的淚水



Cause I know you’ll be there
因為我知道,你一直都在守候



When I’m hanging by a thread
當我痛苦煩惱,心神不寧



You’re my heaven sent
你會變成天堂派來守護我的天使





Oh you have this way of making me feel like I can fly
你總有辦法讓我感覺我好似飛翔



You’re underneath my wings
你就在我的羽翼下



So I’ll free fall out of the sky
所以我才放心翱翔天際



You’re always there to save me
你總在我需要救贖時出現



You know you’ll save me
只有你才能為我帶來救贖




Shine, come on and let it shine
閃耀你的光芒吧!!



Light me up, make me feel alive
照亮我;讓我好似重生



You’ve got what it takes
一切都掌握在你的手中



Shine, and only you know how to lift my spirit off the ground
閃耀你的光芒,只有你知道如何救贖我的靈魂



And chase those clouds away
趕走那些惱人的烏雲




Come on and shine
閃耀你的光芒吧!!



Shine
為了我



Shine on me
閃耀你的光芒



Shine on me
為了我



Shine on me
持續發光



Shine on me today
就在今天,閃耀你的耀眼光芒!




Everyone knows that I’m ten feet under
每一個人都知道我的自卑,我的疑惑



Till you come along and brighten my world



直到你的到來,並照亮我的生活