2006-05-27 14:29:08芳子

[養鼠日記] 鼠仔入屋第3日

倉鼠的特性本來是白天睡覺晚上活動
可是我的兩隻鼠仔就一日到黑都精神奕奕
為了讓他們訓好d 我幫他們的雙層豪宅外部特製了靚靚毛巾窗簾
以阻檔白天的陽光
不過昨晚去睡覺時沒留意把金仔的窗簾拉上
結果今天睡醒後去探鼠 金仔嚇到不斷打冷震 縮到成隻波咁
俾野佢食都好惱唔理我
佢惱到吱吱聲 應該係係度講緊: 主人你咁無記性架...d陽光搞到我震左成朝
=.=我真係好對佢唔住
佢受左傷身子咁弱 我仲嚇到佢傻左 好驚佢無拉拉”訓直”

我以後訓覺前都要巡視一下鼠鼠的窗簾有沒有拉好先得=.=’’’...

仲有金仔唔知係埋精神緊張得滯
係咁拿門口的鐵欄磨牙 他磨牙的樣子非常兇惡
可能係講緊: 主人我惱左你呀..你夠膽再伸隻手入來 我就好似咁咬你
........................
金仔我知錯喇><.....