2004-12-24 20:22:22朝夜朝夕‧小叮噹

零四年十二月十六日 -- TIRED and SORRY

因為昨天有 Final 而前晚通頂沒睡過
因為今天要補交功課而尋晚又通頂沒睡過
今天只睡了一個半小時﹐叫醒 Winnie and Emman...超早﹐一個九點三﹐一個十點半
我地真係癲了﹐因為大家可以說是完全沒睡過﹐根本沒睡夠
皆因為要早點去 Outlet in Palm Spring (two hours driving)...
也 shopping for 已經六個小時
癲晒又倦...hahaha
Emman 是今天買最多野既客人﹐也是第一次食..hmmm I am so sorry ...hope you won't get upset by it
本人是買得最少的人....大家可能會對我買咩野而覺得我誇張...因為我只係買一對襪....hahah
也是我第一次買名牌的襪...hahaa...唉﹐其實有靚野想要架﹐但根本唔岩著﹐又無我既 size...唉﹐真灰心...
Winnie 是第一次通頂的人~真辛苦...也可以體會我的感受..haha
Connie 是第一次去 Palm Spring 的人~
Emman 司機﹐辛苦你...

Sorry for my friend who got ticket ..=( Hope you will win in the court for not need to paying the penalty... So Sorry...